Eurofiber en Corona

Bij Eurofiber Nederland doen ze er sinds de coronamaatregelen juist een flinke schep bovenop.
Onlangs haalden ze zelfs een recorddoorlooptijd! 

Lees meer over de slimme acties van Eurofiber in het interview met Guido Kok en Nick Vaes.

Grenzeloos verbinden

Voor Eurofiber Nederland hebben de coronamaatregelen gelukkig geen grote impact. 

“Het is eigenlijk business as usual”, zegt Guido Kok (Channel Marketing Manager). “Bij Eurofiber Nederland doorstaan we de coronacrisis op een rustige manier. De bouw gaat zoveel mogelijk door en we moeten ook gewoon storingen oplossen.”

Nick Vaes (Manager Network Monitoring Center) werkt voor de Eurofiber Group. 

Hij vertelt: “Eigenlijk is deze periode voor ons zelfs vergelijkbaar met dezelfde tijd vorig jaar. Voor Eurofiber België is dat totaal anders. Daar ligt alles redelijk stil. Er worden bijvoorbeeld geen vergunningen verstrekt.”

Mooi gebaar

Dankzij de stabiele positie, kon Eurofiber Nederland besluiten om juist in deze tijd extra service te verlenen voor klanten en partners. 

Guido merkt op dat er nu meer aanvragen zijn voor het verhogen van bandbreedtes, onder andere om ziekenhuizen en thuiswerkers goed digitaal te ondersteunen.

“Om klanten zo snel mogelijk te kunnen helpen, besloten we het interne proces tijdelijk om te draaien. We gaan het eerst voor je regelen, daarna volgt het administratiewerk.”

Recorddoorlooptijd

Een groots gebaar naar klanten, met een gaaf bijkomend resultaat. Dankzij het omgedraaide proces werd in sommige gevallen een recorddoorlooptijd van slechts 10 minuten behaald!

Maar dat is nog niet alles! Gedreven door de impact van het coronavirus ging Eurofiber bovendien over tot een bijzondere actie voor nieuwe klanten.

Eurofiber-foto
Het interview met Guido (links) en Nick vond plaats via een videoverbinding.

Faillissementsrisico

Guido vertelt: “Veel organisaties staan momenteel onder financiële druk. Het afsluiten van een internetverbinding voor 36 of 60 maanden kan dan een groot risico zijn, maar juist nu is goede connectiviteit belangrijk.”

“Daarom bieden we nu voor onze partners als extra promo een dekking van het faillissementsrisico aan.” 

Het afdekken van het faillissementsrisico geldt voor partners en klanten die de komende maanden (tot en met 30 juni 2020) een contract bij Eurofiber afsluiten. 

Indien zij binnen de de contractsduur van 36 of 60 maanden failliet gaan, neemt Eurofiber de restschuld van het contract op zich.

Webinar

Dankzij deze promo kan je  zakelijke connectiviteit met een gerust hart op de eerste plaats zetten.

En Eurofiber onderneemt meer actie voor zakelijke Partners!

Op donderdag 7 mei was er een gratis online sales webinar, met praktijkgerichte tips en trucs om het online klantcontact met Teams of Zoom zo in te richten dat de business zoveel mogelijk ‘as usual’ kan lopen. 

Nick Vaes

Nick Vaes werkt sinds 2017 voor de Eurofiber Group. Hij is verantwoordelijk voor het Network Monitoring Centrer. Op normale werkdagen komt hij op vrijwel alle netwerklocaties van Eurofiber – hoewel zijn standplaats in Groenekan is. 

Eurofiberweetje van Nick: “Er is minimaal één per week contact met al onze belangrijke (storing)aannemers en partners. Zo borgen wij dat iedereen paraat is en 24/7 voor ons klaar staat bij een storing!”

Guido Kok

Guido Kok werkt sinds 2017 voor Eurofiber Nederland. Als Channel Marketing Manager is hij verantwoordelijk voor de wholesale marketing, het partnerprogramma en marketing samen met partners.

Hij werkt normaal gesproken op het hoofdkantoor van Eurofiber in Maarssen. Als echte marketeer wijst hij ons natuurlijk ook op de derde Eurofiber promo: de gratis bandbreedte verdubbelaar. 

Lees er hier meer over.

Of volg Eurofiber op LinkedIn

Eurofiber-logo

Glasvezel op jouw locatie?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op!